Sayfalar

3 Mart 2012 Cumartesi

Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabı özeti

eski erkek arkadaşı geri kazanma
Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabı

Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabı özetinde kısaca sizi terk eden yada ayrıldığınız erkek arkadaşınızı geri kazanmak için, onun sizi yeniden istemesini sağlayacak bilinçaltı psikolojik metod ve taktiklerden bahsetmektedir.Size karşı eski erkek arkadaşınızın bilinçaltını etkileyecek ve kitaptaki taktiklerle onu kısa sürede istediğiniz kıvama getirebilir, ve sizinle yeniden birlikte olmak için size yalvarmasını sağlayacak metodlardan bahsetmektedir.
Türkiye’de bu alanda yayınlanmış ilk e-kitaplardan biridir. Yurtdışındaki çok satan kendi sınıfındaki kitaplardan profesyonellerce derlenmiş ve bayan okuyuculara sunulmuş.Kitabın en önemli özelliği ise sadece bayanlara yönelik hazırlanmış olmasıdır.
Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabında özetle kafanızı karıştıracak yüzlerce sayfadan oluşup işe yaramayan hiçbir bilgi bulunmuyor.
“Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü kitabı”özetinde anlatılanların tamamı, eski erkek arkadaşı kısa sürede geri kazanabilmek için birebir gözlem, deneyim, ve araştırmalara dayanarak, sıradan bayanların bile kolaylıkla uygulayabileceği şekilde hazırlanmış.

“Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü” isimli kitabın en iyi tarafı ise, sıradan bayanların bile kitapta anlatılan taktiklerle eski sevgililerini kolaylıkla etkileyebilmeleridir. Kitabın yazarınında özetinde 'eski sevgilinizi etkilemek için Angelina Jolie kadar güzel olmanıza yada herhangi bir başka özelliğe sahip olmanıza gerek yoktur. Hatta ortalamanın altında bir dış görünüşe sahip son derece sıradan bir bayan bile olabilirsiniz. Merak etmeyin, bu kitapta öğreneceğiniz taktikler ile ayrıldığınız sevgiliniz sizi dünyanın en muhteşem kadını olarak görecektir.

 “Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü” kitabı 46 sayfalık bir dijital kitaptır ve PDF formatında yayınlanmaktadır. Eski erkek arkadaşı geri kazanma konusunda uygulamanız gereken pisikolojik bilinçaltı metotlarını detaylı olarak bölüm bölüm anlatan bir kaynaktır.
Eski Erkek Arkadasi Geri Kazanma Formülü E-kitabı,dijital bir e kitaptır.Kitabı bilgisayarınıza anında indirip okuyabilirsiniz. İndirme linkiniz ise mail adresinize gönderilir.
Özetle Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabı eski sevgilinizi yada erkek arkadaşınızı geri kazanmak yolunda size avantaj sağlayacak bilinçaltı tekniklerinden ve aşamalardan bahsetmektedir.Kitabın resmi sitesine gitmek için TIKLAYIN

14 yorum:

  1. bu Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü kıtabı nasıl alabilirim krdı katım yok cunku satıs yapılan bı ktapcıda felan bulabırmıyım gercekten cok ıhtıyacm var eger yazılanlar doguysa lutfen nasıl alabılacegımı soyleyın

    YanıtlaSil
  2. Eski Erkek Arkadasi Geri Kazanma Formulu E-kitabı,dijital bir kitap olup, ödeme sonrası, kitabı bilgisayarınıza anında indirip okuyabilirsiniz. İndirme linkiniz ise mail adresinize gönderilir.Kitabı herhangi bir kitapcıda veya sahafta bulmanız mümkün değil.Banka havalesi ile ödeme yapabiliyorsunuz.
    Eski Erkek Arkadasi Geri Kazanma Formulu Kitabını indirmek için tıklayın

    YanıtlaSil
  3. Benim merak ettiğim şu, eski erkek arkadaşım beni artık sevmediği için ayrıldı ve sevgisi bitmiş bi erkek için de bu yöntemler ne kadar başarılı olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli olan sizin ona karşı sevginizin bitip bitmemesi.Eğer siz onu seviyor ve istiyorsanız,onunda sizi sevdiğinden ve istediğinden emin olabilirsin.

      Sil
  4. eski erkek arkadaşımla görüşemiyoruz ve hiç bir iletişimimiz yok bu kitap iletişimin olmadığı yerlerde de yardımcımız olur mu

    YanıtlaSil
  5. kitap kaç sayfadan oluşuyor?

    YanıtlaSil
  6. Ben kitabı okudum gayet başarılı taktikler var fakat ben eski erkek arkadaşımla iletişim kuramıyorum ne ariyo ne msj atıyo, internet adreslerinden bile silmiş beni. Gereken taktikleri uygulasam bile görmüyo beni, bir günde yok yere düşman oldu bana ve beni sevmediğini söyledi. Mesafe olarak da uzağız. Nasıl bi yol izleyerek iletişimi yakalamam lazım, sonrasında taktikleri eyleme geçirebileyim. Yardımcı olursanız çok mutlu olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taktiklerden bahsedersen yardimci olacagim

      Sil
  7. Bu kitabi almaya karar verdim ama ben nete tablatten giriyorum adobe reader indiriyim dedim ama olmadi bir de yazicidan cikartabilir miyim, inettten odeme felan diyorsunuz bu islerden hic anlamam nasil yaparim bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraya tıklayarak kitabın resmi sitesine gidin,en alttaki satın al butonuna tıkladığınızda karşınıza çıkan ekranda adım adım sizi yönlendirerek ödemeyi yaparak tabletine kolayca indirebilirsin

      Sil
    2. Cep telefonunada indirebilirsin.e-kitap olunca ben cep telefonuma indirdim

      Sil
  8. ben kitabı satın aldım fakat rar şifresi gözüküyor pin gözükmüyor bu yüzden kitabı açamıyorum ne yapmam lazım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nadirende olsa bazı Tarayıcılar buna izin vermeyebilir. Bu durumda “E-Kitap (PDF) Görüntüleyicisi” gerekebilir.İnternetten ücretsiz PDF Programı indirebilirsiniz. Adobe PDF okuyucusu güvenilir bir programdır.

      Sil