Sayfalar

14 Mayıs 2012 Pazartesi

Eski sevgiliyi geri kazanma formülü kitabı

Eski sevgiliyi geri kazanma
Eski sevgiliyi geri kazanma

Eski sevgiliyi geri kazanmak adlı yazımda bir kitaptan bahsetmiştim.Şimdi de gelin bu Eski sevgiliyi geri kazanma formülü kitabı özeti kısaca nedir ona bakalım.
Eski sevgiliyi geri kazanma formülü kitabı ile eski sevgiliyi etkilemenin tek ve en etkili yolu olan, onun direkt bilinçaltını etkileyecek teknikleri nasıl uygulayacağınızı adım adım anlatmaktadır.
Sizde farkına varmışınızdır erkeğin DNA’sı, karşı cinsten gelen sıradışı bir davranışa karşı değişik bir tavır sergilemesi ve bu sıradışı davranışa karşı koymaya uygun değildir.
 Etkili bilinçaltı formülü ile eski sevgilinin bilinçaltını etkileyip  size geri dönmesini bu kitaptaki taktikler ile sağlayabilirsiniz.
Dediğim gibi bu işin uzmanından mutlaka destek almalısınız.Tek ihtiyacınız olan şey, onun psikolojisini etkilemektir. Bunun için Eski sevgiliyi geri kazanma formülü kitabı, size en büyük desteği verecektir.
Yani kitabın içeriği özetle, eski sevgilisini geri kazanmak isteyip ne yapacağını bilmeyen bayanlar için hazırlanmış olan  Eski sevgiliyi geri kazanma formülü kitabı sayesinde ayrılmış olduğunuz sevgilinizi  çok kısa bir sürede yeniden elde edeceksiniz.

Hanımlar, eski sevgilinizi size geri döndürecek herhangi bir sihirli formül yok. Eğer onu gerçekten geri kazanmak istiyorsanız, bunun için emek sarfetmelisiniz. Onunla ilişkinizin neden bittiğini iyi analiz etmeli ve ilişkinin bitmesine neden olan sebeplerin artık üstesinden geldiğinizi ona hissettirmelisiniz.
Unutmayın! eğer siz onu seviyor ve hoşlanıyorsanız, oda sizden hoşlanıyor ve sizi seviyor. Bu yüzden endişelenmenize gerek yok doğru zamanda doğru yerde belirtmiş olduğumuz formülleri uygulamak en doğru davranış olacak ve size kısa sürede geri dönecektir. Kitabı buradan indirebilirsin.


Eski sevgiliyi geri kazanmanın garantili yolları kitabı
Eski sevgiliyi geri kazanmanın garantili yolları kitabı indir

18 yorum:

  1. bu kitap bi harika

    YanıtlaSil
  2. Bu kitabı kitapcılarda aradım bulamadım nasıl temim ederim

    YanıtlaSil
  3. eski sevgiliyi geri kazanma formülü kitabı pdf formatında bir e-kitap olduğu için herhangi bir kitapcıdan temin edemezsiniz.
    Dijital bir kitap olduğu için bilgisayarınıza indirerek okuyabilirsiniz.Gece saat 2 3 bile olsa fark etmez günün her saatinde indirip okuyabilirsin.Eski sevgiliyi geri kazanma formülünü buraya tıklayarak indirebilirsin

    YanıtlaSil
  4. Bizi sevmediği için ayrılmış bi erkek arkadaş için de kitabın faydasi olur mu? Yani sevgisi bitmiş bi erkeğe de etki eder mi bu taktikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben böle şeylere inanmam ama denemekte fayda far ya tutarsa

      Sil
  5. Eski erkek arkadaşımla hiç bir şekilde iletişimimiz yok bu taktikleri görmeden konuşmadan nasıl uygulayabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin durumun benden daha vahim :/

      Sil
  6. Vahim ki ne vahim özlem bir günde saçma sapan bahanelerle düşman oldu adam bana :(

    YanıtlaSil
  7. Ya arkadaşlar eski sevgiliyi geri kazanmanın garantili yolları kitabı okuyanlar işe yarayıp yaramadığını burada yazarlarsa bizde kararımızı ona göre verelim.teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işe yaradı gerçekten.kitaptaki taktiklerle onun bilinçaltına hitap ederek tekrar sana dönmesini sağlıyorsun basit ama çok etkisini gördüm.en azından bu kitabı okuyunca kendini güçlü hissediyorsun

      Sil
    2. Yaa bu kitabı indirmek için sadece kredi kartına mi sahip olmamiz lazim

      Sil
  8. Yaa ödeme işlemleri sadece kredi kartı ile mi oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banka havalesiynen ödeme yaparak indirebiliyorsun.Ödeme yaptıktan sonra senin e-mail adresine bir link gönderiyorlar,bu linke tıklayarak bilgisayarına yada telefonuna indirebiliyorsun,ben öyle yaptım.

      Sil
    2. Sizde işe yaradımı . Ben 1 haftadr aldm kitabi ama daha bsy yok kızda

      Sil
    3. Hala sonuc alamadinmi.yardim edin bana ltfn.acil durum

      Sil
    4. Yardima ihtiyacim var..sonuc alamadin mi hala..acil ltfn

      Sil
    5. %100 tavsiye işe yaradı :))

      Sil